بهترین جراح بینی در شیراز کدام است ؟! 

تعداد کمی از ما انسان ها در دوران زندگی خود به یک پزشک مراجعه می کنیم. به صورت دقیق تر هر یک از ما ممکن است در طول زندگی به متخصصان و پزشکان مختلفی مراجعه نماید از جمله پزشک خانواده، متخصص چشم، متخصص پوست، جراح عمومی، متخصص جراحی زیبایی بینی و صورت، یا شماری دیگر از پزشکان و متخصصان ... 
برای انتخاب یک دکتر و متخصص مناسب، بخصوص برای عمل جراحی زیبایی بینی و صورت خود در شهر بزرگ شیراز باید بررسی و تحقیق مفصلی درباره سطح علمی پزشک و جراح از دانشگاه محل تحصیل و دوران آموزشی او داشته باشید و خیلی از موارد را برای شناخت بهتر دکتر و جراح زیبایی بینی در شیراز در نظر بگیرید. البته بیشتر افراد در رشته های پزشکی خود معتقد هستند این موضوع نقش زیادی در رابطه با صلاحیت پزشک ندارد اما در بیشتر موارد و گاهی تمام موارد این مورد میتواند اصلی ترین و مهمترین گزینه برای شناخت دقیق و انتخاب بهترین پزشک و یا بهترین جراح زیبایی بینی در شیراز باشد. گزینه های مهم برای تشخیص یک پزشک و متخصص و یا بهترین دکتر جراح بینی در شیراز را در زیر برای شما آورده ایم. 

مهمترین معیارها برای شناخت بهترین جراح بینی در شیراز

  1. دوره های آموزشی 
  2. تحصیل در دانشگاه های معتبر ایران و یا جهان 
  3. چگونگی گذراندن دوره رزیدنتی و طول دوره رزیدنتی 
  4. دارای مدارک و درجات علمی کسب شده 
  5. گذراندن دور دستیاری در علوم پزشکی 
  6. تایید و اعتبار مردمی 
  7. و موارد دیگر ... 

عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی چیست؟عمل زیبایی بینی در شیراز یا رینوپلاستی

عمل جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، جراحی‌ای است که معمولاً توسط جراح گوش و حلق و بینی، جراح فک و صورت یا جراح پلاستیک به منظور بهبود کارایی (جراحی ترمیمی) یا نمای (جراحی زیبایی) بینی انسان انجام می‌شود. جراحی بینی را می‌توان به‌منظور برآوردن اهداف زیبایی یا اهداف ترمیمی به‌منظور اصلاح آسیب‌ها، نقص‌های مادرزادی، انحراف تیغه بینی و مشکلات تنفسی انجام داد. این روش به طور فزاینده ای در بین افراد با هر سن و پیشینه ای که می خواهند ویژگی های صورت خود را بهبود بخشند و اعتماد به نفس خود را بهبود بخشند، محبوب می شود. عمل بینی می‌تواند با دیگر عمل‌های جراحی مانند جراحی زیبایی پلک یا بزرگ‌کردن چانه به‌منظور بهبود نتایج زیبایی ترکیب شود. 

 

حال که مقدمه و شناخت کافی برای بررسی و انتخاب موفق ترین و بهترین جراح بینی را با یکدیگر مرور کردیم میخواهیم در ادامه با پزشک عمومی، متخصص گوش، حلق و بینی و متخصص جراحی زیبایی بینی و صورت، جناب آقای دکتر کرم نژاد بهترین جراح بینی در شیراز آشنا شویم:

دکتر حسین کرم نژاد، متولد سال ۱۳۶۵ خورشیدی در بندر ماهشهر واقع در استان خوزستان و متخصص گوش، حلق و بینی و جراح زیبایی بینی و صورت با کد سازمان نظام پزشکی به شماره ۱۳۲۴۶۵ هستند. ایشان در سال ۱۳۸۳ خورشیدی با کسب رتبه‌ی برتر در کنکور سراسری وارد رشته‌ی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز شدند و در سال ۱۳۹۰ خورشیدی به عنوان پزشک عمومی، از دانشگاه علوم پزشکی شیراز فارغ التحصیل شدند سپس بی درنگ در آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی شرکت نموده و با رتبه‌ی برتر دوره‌ی رزیدنتی، رشته‌ی تخصصی گوش، حلق و بینی را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۳۹۱ خورشیدی آغاز کردند.دکتر کرم نژاد, بهترین جراح بینی در شیراز

دکتر کرم نژاد، دوره‌ی تخصصی خود را در سال ۱۳۹۵ خورشیدی به پایان رسانیدند و از همان سال، دوره طرح تخصصی خود را در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز کردند. ایشان به مدت ۴ سال مشغول خدمت رسانی به مردم شریف این استان در مناطق محروم کشور بودند. دکتر حسین کرم نژاد، با سابقه درخشان در خدمت رسانی به مردم و سالها تجربه و تخصص در عمل جراحی زیبایی بینی و صورت به عنوان بهترین جراح بینی شیراز با بیش از ۶۰۰۰ جراحی زیبایی بینی موفق، در کلان شهر شیراز مشغول ارائه‌ی خدمت به زیباجویان گرامی هستند.

 

خدمات دکتر حسین کرم نژاد

خدمات جراح زیبایی بینی و صورت در شیراز 

  1. جراحی زیبایی بینی در شیراز (رینوپلاستی)
  2. جراحی افتادگی پلک (بلفاروپلاستی)
  3. جراحی لیفت لب بالا (لیفت سانترال لب)
  4. جراحی لیفت شقیقه و پیشانی (لیفت اندوسکوپی)
  5. جراحی برداشتن چربی لپ (بوکال فت)
  6. جراحی غبغب 

 

نمونه کار عمل بینی در شیراز توسط بهترین جراح زیبایی بینی در شیراز آقای دکتر حسین کرم نژاد را میتوانید در زیر مشاهده فرمایید.

 

 

 

نکته های مهم در مورد عمل زیبایی بینی در شیراز

به طور کلی، عمل زیبایی بینی می تواند یک روش بسیار موثر برای بهبود ظاهر و عملکرد بینی باشد. اگر به این روش فکر می کنید، حتماً در مورد جراحان بالقوه به دقت تحقیق کنید، سؤالات زیادی بپرسید و در مورد اهداف و انتظارات خود واقع بین باشید. برنامه ریزی و مراقبت مناسب و انتخاب بهترین جراحی بینی در شیراز به شما کمک می کند به ظاهری که همیشه می خواستید برسید و اعتماد به نفس و کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید. دکتر حسین کرم نژاد، بهترین جراح بینی در شیراز، با تجربه ی بسیار بالایی که دارند بهترین فرم و ظاهر بینی را به شما هدیه می‌دهند. شما اگر قصد انجام عمل زیبایی بینی در شیراز را دارید، می توانید همین امروز با بهترین جراح بینی شیراز تماس بگیرید، وقت ملاقات رزرو کنید و یا مشاوره قبل از عمل زیبایی بینی در شیراز را کسب کنید. 

 

 

درباره دکتر حسین کرم نژاد جراح بینی در شیراز بیشتر بدانید

تمام نمونه کارهای عمل بینی دکتر کرم نژاد 

مراقبت‌های قبل و بعد از عمل بینی توسط دکتر کرم نژاد